Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, June 25, 2009

制服


当当~~
以上就是本小姐的公司制服啦!!
是不是很丑呢?
嘻嘻...
这身的穿着打扮好像很胖哦!!
但是我觉得很庆幸了.
因为高层没有逼我穿短裙制服哦!
啊?想到短裙,你们一定想到很性感之类的制服吧!!
日本公司嘛!一定是很漂亮的短裙制服吧!!
哈哈哈....
大错特错!!
我公司的短裙制服绝对是件超级"安娣"款式的制服.
当初还没有做制服前,我就先下手为强.跑去和老板说做短裙制服不适合我在生产部走动、而且要蹲上蹲下,很不方便。最后呢!?老板答应让我做制服。
其实今天的重点不是落在我的制服。
而是那顶蓝色帽子啦!!
你们不会餐觉得很奇怪的吗?
干嘛褐色制服会配带蓝色帽子?
是的...我也不清楚?!
高层说为了安全着想哦!
但是为什么就不会做顶相配的帽子来衬托一下制服呢?
虽然以上照片我拍相好像显示出我很得意吧!!
才不呢!
我多么的不愿戴着蓝帽子呢?
不搭配的制服!!
哈哈...我干嘛嫌弃这么多?
还好的是不是给我们戴“绿帽”呢!
要不然的话~~
整公司的男员工不是很可悲?
因为公司要他们全都戴“绿帽”!!
哈哈...
到那时候可好玩的了。
好啦!!
不嫌弃...不嫌弃!!
应该很庆幸的是每天早上我都不必伤脑筋去想想今天要穿什么样的衣服去上班呀!
嘻嘻....

2 comments:

  1. eh, your uniform is must better than my previous company uniform. it's blue colorfor both pant and shirt. the pant is carrot style one. very aunty and ugly. i even dont dare to wear it out for lunch sometimes. too weird. urs is much better.

    ReplyDelete
  2. actually i requested many during the time at taylor shop. i requested my pant dont wanna carrot shape, must in straight. and the shirt dont wanna pocket in front, must fit to my body, dont wanna too wider. wahahha...i requested a lots... so my uniform looks different from other. i am the unique one..wahahah...really...if can, i take another colleague photo and post here. heheh..then you all can compare lo..

    ReplyDelete