Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, May 7, 2009

给秋的生日礼物~袜子娃娃

秋~我终于赶好了你的生日礼物~袜子娃娃了.
好开心哦~~
你看~我是不是很公平的呢?哈哈哈...只是我要话少许的时间去想想做些什么样的袜子娃娃给你们.
终于~做好了.
这只是猪的袜子娃娃~女生的哦!! 这是代表你~Jess哦!

这只是男生的袜子娃娃~代表你的老公~Eddie .
他和她是对可爱`斯文有礼的恩爱夫妻哦~~
******************************************

我亲爱的球秋~

希望你会喜欢我为你而做的袜子娃娃哦!也希望你不会嫌弃喔!!

再来给你迟来的生日祝福~

祝福你~

生日快乐
身体健康
早生贵子
你和你的老公恩恩爱爱
甜蜜如胶似漆
天长地久

哈哈哈~我太长气啦!

好啦!!好好照顾自己哦~~

*******************************************

我亲爱的佩玲~你的生日礼物也在进行中,希望这周末可以做好.

期待与你`你`你`你的聚会旅行.

好想念你们哦~~我也爱你们!!




3 comments:

  1. WoW....first of all i would like to give you a big warm hug to show my appreciation to your creativity.
    i really love it and they look so lovely.

    THANK YOU SO MUCH, TAMMY!!!!

    By the way, i am looking forward to see you tooo.....

    ReplyDelete
  2. wah~~ cute cute pig!!
    hey tammy, where u get the material for the nose?? i'm looking for the material actually!!!!

    ReplyDelete
  3. Actually the material for the nose is given by my company colleague. She said I no need use so much for the nose. So she just sponsor some for me. Hehehe… but I will buy the material myself as well. Because the material can use for many things such as key chain. ermm...let me discuss with you in msn la. :)

    ReplyDelete